Het einde komt in zicht

23 september 2014 - Calgary, Canada

RobVanochtend na het ontbijt eerst de camper aan de buitenkant alsvast schoongemaakt. Daarna doorgereden naar Lake Louise gondola. We konden kiezen uit een openstoeltje of een dichte cabine. We gingen natuurlijk met de stoeltjes omhoog, het was tenslotten prachtig weer. De lift ging niet eens tot boven toe, we waren een beetje teleurgesteld. Je kon een trail volgen naar het kicking horse viewpoint. We werden gewaaarschuwd voor beren, maar wij hebben ze niet gezien. Het uitzicht was wijds maar jammer genoeg heel heiig.  Er stond een bord met men's downhill (zwart), heel stijl, maar volgens Rob een eitje (rood). Hier was wifi, dus snel een stukje geschreven en door naar Lake Minnewanka. Een broodje gegeten en een stukje langs het meer gelopen en wat foto's gemaakt.bijna net zo goed als Isa Nu op naar Calgary.  We staan op Calgary West Campground voor onze laatste nacht in Calgary. Morgen moeten we de camper inleveren en om 15.20 uur, als alles goed gaat,  vertrekken we naar Amsterdam. Wij hebben genoten van deze reis. Wij hopen dat jullie het leuk vonden onze reis te volgen.