Damai Beach

25 augustus 2018 - Cameron Highlands, Maleisië

Donderdag 23 augustus

De reisverhalen lopen een beetje achter, daar de wifi op deze en vorige locatie zeer slecht was.

We vertrokken na het ontbijt weer met het bootje over het meer. Met de bus legden we weer dezelfde route af als op de heen weg. Onderweg stopten we bij een Iban begraafplaats. Een deel christelijk en een deel volgens de oude traditie. Hier hadden ze afdakjes gemaakt van golfplaat met allerlei gebruiksvoorwerpen eronder. Van matrassen en ventilators tot potten en pannen, heel bijzonder. Bij een peper plantage kregen we uitleg over de groei en bewerking van de peper. Na de luch reden we verder naar het Damai Beach hotel, met wederom een prachtige kamer. 's avonds liepen we met zijn zessen naar het food court, het zag er niet zo gezellig uit dan maar een drankje doen bij Escobar. Daar voegde het gezin uit Purmerend zich bij ons en met zijn tienen hebben we heerlijk gegeten en ondertussen gezongen met de karaoke. We wisten niet dat we zo muzikaal waren.